:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, June 25, 2012

Oh My English classes!

Kisah lama.

nak perabih duit company. pilih ajer course2 yg ada. English class pun aku belasah je. ok what? ko hengat ko tu hebak sgt? cam biase la, g kelas dgn anak dara sorang tu. kalau dia tak de mau aku sangap tersengguk2 sampai pening2 sakit kepala bagai.
Pagi tu Enchek Hubby hantar Mak henchek! Hari pertama je. Hari ke-2 drive sendiri.
Course kat PJ office. cam biase lalu Duke keluar kat sini. Jem sket.
Awal giler aku sampai. pose2 manje2 sket. 
tu dia Engrish Tcher kitew! dari UM. 
kawan2 dari branch lain. ko tgk mamay yg tersandar tu? dia tak leh fokus dlm kelas sbb tgk kitorang asik ketawa je. dia plak budget org nak tgk2 dia. oh pehlisss!!
Budak Mok mok tgh menyuap nasik beryani. makanan FOC.
Toilet kat PJ ofice ni best. hahahah...

----------------------------------------------------------------------------

Day 02

HAri ni aku drive. PErgi balik jem!! berdoa supaya tidak di transfer ke PJ!

Kelas hari ke 2 boring sket. so aku asik dok ulang g ladies. hamik ko bercamwhore je la kejenye. siyes buhsan weyyyy. bukan la terror sgt, tp kelas mase 1st day lebih fun.




 Saya suka pergi training sbb ada makan, makan, dan makan! yeayyyyyyyyy!!
Makanan sedap2 plak tu. motip sgt nak attend course sbb enjoy da food! kahhhhh
Ko nak tau bangla ni suka kat Lyana?? KOPI dia sedap yakmatttt! nikmat hingga ketitisan terakhir! So aku ngan lyana dok ulang nak minum kopi ni 3-4 cup! pastu aku pasan bangla ni asik tgk Lyana. Sampai time ni kitoang layan dia borak, tuangkan kopi Lyana sampai tumpah-tumpah ko! hadoiii giler okeh!
Time ni tea time session yang lasttttt sekali. Masa nak wrap class, si bangla ni siap intai Lyana kat pintu class. vungoks! tak hagak2 nak tgk org! eh mak henchek tak jeles okeh! bersyukur tak de bangla minat kat mak henchek. untung la Lyana, yg minat dia semua taraf2 international! kahhhhhhhh



No comments: