:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, June 21, 2012

Cerita buka puasa semalam...

Semalam kan mak henchekkkk puasa. Semalam jugak di ketahui kawan aku fly turun KL sbb ada training. huwaaaaarghhhhh!! kenak sik madah kat aku awal2???? dia ckp ingat aku cuti pergi Singapore this week. ngeeee!!! terus sok sek sok sek! Lyana pun nak join tidur saama. ala kat Novotel hotel je balakang opis aku ni je pun. maka terkinja2 la anak-anak dara sekelian. Aku plak dah mintak izin laki nak teman kawan. Dia ok je. "B, u balik umah mak u eh?"
Di sebabkan aku puasa smlm and selalu kalau Umi dtg KL mmg g makan kat Saisaki. So semalam mak berbuka makanan Jepang yuhols! eh aku ni pon makan takut2 jugak, maklum la perut aku kan super duper sensitip. makan yg biase2 je sbb takut memudaratkan ferut aku. Alhamdulillah perut aku ok malam tu, cuma lepas makan je meragam manja2.
"ermmm dap dap nyeeee SALMON tu." . penangan Master Chef gak ni, terasa2 kat tekak tgk salmon tuh! alhamdulillah dapat gak semalam.


Lepas berbuka terus ajak Umi g umah aku jab. nak pack baju tuk sampai hari Jumaat. Balik singgah Jusco memborong tidbits. kekonon Umi nak berjaga sbb nk siapkan assignment. and kekonon nak teman dia, nan hadoooo!! kul 12.30am semua dah shut down. kahhhh... penat sgt la tu... 
hiyarghhh hiyarhhhhh
#LuruskanBadan

No comments: