:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, June 26, 2012

Nak durian, dpt Nasi Lemak

Last week, nak sgt2 makan durian. adik2 aku pun dok sebut2 durian. kejab jadik nak g makan durian, kejab malas, Last2 kul 12 baru nak turun g carik durian. Adik aku ckp nk makan musang king kat downtown. pusing2 hazab nak dpt parking. so aku ckp kita try carik kat chow kit.

Lama tak g chowkit. boleh plak tak jumpa kedai jual durian. sampai 3 kali pusing kat City Garden aka nasik lemak tetek! elok jugak sbb aku mmg belum dinner. membayangkan perut kosong nak makan durian , mmh=g aku carik nahas la kan? So kita layan makan nasik lemak kul 1 am!
ni 1st time aku makan sini lepas tgk JJCM. mmg sedap terbaek lah! nasi lemak sebungkus RM0.80 je. nasik lemak enak di makan begitu shj! macam2 laukkkkkkkkk!! semua nakkkkk!!!
aaku amik lauk sotong sambal kacang (paling terbaek!), ayam goreng and paru = RM10.50.
Adik aku amik rendang daging (terbaek!), paru ngan ayam goreng jugak! perghhhh mmg pueh hati!!
   
malam tu ada group ni nyanyi2. suara sedappppppppp sgt! sambil makan ramai follow nyanyi bersama. mendayu2 yuholssss. lepas abis 5-6 lagu, dia dtg kutip duit. sedekah la sket kt derang.

No comments: