:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, June 28, 2012

Food Review: DARABIF

Salam.

Korang dah lunch?
aku puasa hari ni.

Pada hari Jumaat yg lalu... Saya dan kawan2 mahu mencoba makanan baru. DARABIF namanye, bertempat di Wisma Cosway. Actually tak der la baru... cuma baru teringin nak try test. pastu kami pergi berempat.
Ada promotion.. "Buy 3 combo, Free 1 Combo"
So aku ngan Arill amik MAXI MOO RM12.95(double beef+cheese), Lylee amik MOO RM 10.95 (single beef) and Zue amik set LAMBorghini RM13.90 (sekeping lamb yg besauuuu). derang 3 org amik float kene tambah RM1.50 each cup.  So total RM44j termasuk tax. bahagi 4 kene byr sorang RM11 jer! Berbaloi2!!

Aku ngan Arill punya!

Camera BB huduh je gambar. takde effect! 
Full set combo. berusaha gigih aku nak tunjuk daging burger dia yg tebal dan sedap. packaging pun menarik. senang nak pegang burger tuh. memang SEDAP!!  
nyampah tak leh nak tunjuk efek SEDAP melampau tuh!
apa pun mmg sedap! lagi sedap dari Big Mag!
(see brp kali aku ckp SEDAPPPPP??)

1 comment:

A.I said...

aku boleh nmpk kesedapan burger tu!