:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, June 8, 2011

Budu Oh Budu

Dah dekat kul 2am neh. Aku tak leh lelap. So meh la aku update sket. Its all about kegemaran aku lately ni asik nak makan nasik lauk ikan goreng garing cecah BUDU+cili padi+tempoyak and perah limau!! Adeiiiii.. Makanan camni leh mengemoks kan hokeh!! Walaupon simple tapi ya rabbiiiiiii penangannya kaw kaw!

Pestime aku mkn ni ada la 6-7 thn lepas kat kedai kelantan depan KL International Hotel kat Chow kit tuh. Yg best g ngan Fund Manager aku. Kerek siot. Ko pakai tie bagai pehtu bwk aku makan situ!! Berpeloh mak time tuh.

Memula pekena. Perghhhh! Sedappppp! Pestime mak makan budu ye anak2. Sekali baru2 ni la baru la caam tingin sbb mak aku ckp adik ipar dia asik ckp sedapppp je. So aku kata mmg sedap cer mak try test buat!

Hasilnyaaa.. Seperti di atas ye puan2. Mase aku demam last week mak aku kasi lauk ni je. Terus makan 2 pinggan! Nasi panas2 plak gaul ngan kicap indon cap ABC tu. Macam2 rase ada. Lawan plak ngan ikan goreng. Terbaek lahhhh! Kecur liur tgh2 malam neh. Ya ampunnnnnn!!

P/s: Nik Arin Mansor, kecur taakkkkk??!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Arin Mansor said...

bedebah! hahaha
lauk hospital pun tak sesedap ini okeh! gagaa..lapar!!!

Arin Mansor said...

bedebah!! lauk hospital pun tak sesedap nih.kecur!! laparrrrrrrrrrrrrr sudah!!!