:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, June 8, 2011

Ku rase tertekan!

Salam kawan-kawan.

Sure time ni korang dh lepak2 golek2 kat rumah. Ada yg masak tuk family, ada yg having dinner with kiddos and hubby, ada yg layan NORA-ELENA, ada yg layan sinetron CINTA MELODY.. Me? Me melayan perasaan and kerenah org sengal.

Ni entry ke 4 aku lam 24 jam! Sila la korang muak! Aku stress nih. Keje makin tambah, report nak kejar datelines.. Kita plan keje kita baik2. Ni aku nak ngadu ada sorang "DIVA" kat office aku neh yg bz jaga keje department aku. 2 hari berturut dia dok check tata cara kerja team we all. Bengang!!

Yg ko bz jaga kain org pehal? Cam bagus je!! Aku rase cam nak keronyokkkk je DIVA ni. Tp aku rase biar je la.. Sbb one day pembalasan Allah lg hebat kan? Jgn ko rase ko HEBAT, HANDAL, Ikut telunjuk kau? Tak pe kami redha perbuatan kau. Tp kau tunggu hari kejatuhan kau.

Dear Mak Lampir,

"I HATE YOU KETAT-KETAT!!"

Sekian,
Yg Sakit Hati Dalam Keredhaan. ;p

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

salam kenal.. nice blog u ni.. sempoiii..layann
jemputla dtg blog sy.. jgn stress2..jgn tertekan2.. jom tukar2 flollwers and blog list...jom jom. :-)