:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, June 29, 2011

Pangkor - BBQ Nite


BBQ Nite


Kul 8.mm BBQ Dinner.. mood aku masih tak ok lagi. Perut mergam je. Tensi! Aku mkaan potato salad ngan mushroom soup je. Pehtu diam tgk org masuk pertandingan koke yg suara semua cam tertelan mic & speaker.



Kahhhh…. Lepas dinner amik gambar sket pehtu majlis bersurai. TAPI pastu baru la geng2 brother tu karok. Best2 weh.. aku ngan liana je gedik kat situ. Lepas aku karok lagu "XXXXXX XXXX" baru ler lega angin badan ni... oo nak kene karok baru ilang angin neh. Kahhh… kul 11.30 bersurai. Aku naik bilik, mandi and tidurzzzzz


Soalan: Lagu apakah yang di nyanyikan oleh aku pada malam BBQ tu? Siapa yg menjawab dgn tepat, aku kasik Fridge Magnet dari Singapore 2 ketul! Cepat ye!!

2 comments:

Azalina M.Salleh said...

rossa - hati yang kau lukai

Arin Mansor said...

rossa ka? hati yg kau sakiti? memandai je try .ahahhaa