:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, February 8, 2010

Bagai keluar dr kandang

hambekkk.. muka org lepas kandang!!!

A.k.u discharge hari Rabu lepas. lama okeh! 5 hari 4 malam. hikhikhik.. sonok tau.. sedap je aku mkn tidur kat spital tu... cam hotel je, aircond je 24jam. owh.. bill pulak sgt2 berbaloi. 2nd class RM275 sahaja. murah kan? koser aku nk g private walaupon company aku leh je cover hospitalisation @ private. tp aku prefer ke gomen, sbb spital2 baru ni cantik dan selesa. aku penah check in kat Hospital Selayang 24days , bill nyer cuma rm500 je.. kat spital ampang RM275. sgt murah (tunggu aku masuk opis nk claimmmm :D).

N,e.x.t day nyer.. aku lepas kandang okeh. walau pon berpantang.. aku tetap luar.. hik hik hik!! pagi tu siap2 sapu minyak, pakai stoking.. then kuar ler. memula g mkn kedai mamak. "aney, tosei garing 1".. eay ko mkn nk sodap je eh. pastu ke mane ek? :-

1. Law Firm, Subang - collect cek duit mark up beli umah

2. Mines - RHB to submit ASB Loan. Bank in cek sekali

3. Mines - Watch movie "Fairy Tooth"

4. Mines - carik Jamu bersalin

5. Mines - Beli camera

6. Mines - mkn Subway

G.i.l.o.s berjalan. laki aku pon gedik gak nak dating2 katanyer.


S.e.t berpantang katanyerrr... ni la yg aku dok amalkan. pantang gitu2 je. tp aku pakai bengkung jugak, Ee yg pakai kan.. so sweet la you sayang.. hihihihihi...

No comments: