:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, February 9, 2010

Mencarik sesuatu...

Adeh... berjalan sesado je aku ngan laki aku neh.. kali ni jalan2 cari sesuatu la.. merata2 tempat aku g usha benda nih.. nk compare rege la konon... naik sakit kaki2 aku.


Sila telan air liur kalo teringin.

Kuar spital ni.. mcm2 ler teringin itu ini kan. sampai Jusco Au2, laju je kaki aku g Big Apple. hahahaha... seperti laju nyer aku menuju ke Subway sehari lepas kuar dr spital aritu.. kahhhhh.. "eh, pantang ke idak ni?" adeh... kira halal laaa.. eh, aku mkn jamu gak! aduhai... tekakkk .. tekakkk....



Bulat oh bulat....
perot yg bulat, muka yg bulat & donut bulat2 ada di situ..
Benda alah ni la yg aku carikkkk

_ _ _ _ _ _ _

_ _ _ _ _ _

_ _ _ _ _

_ _ _ _

_ _ _

_ _

_




WAter Heater (JEt Pump)

Puas survey.. rege beh kurang je.. at last, Ee ckp g je kedai letrik bodow2. ... dpt gak murah sket dr kedai2 lain.. ni rege nyer RM599. dpt ler diskaun RM50. boley la.. awat mahal?? sbb kononnyer ada function mengepam air kalo pressure air rendah. umah aku mmg ada dah, tp rosak.. so, tekanan air pon mmg rendah.. aku harap, dgn kuasa JET PUMP.... fuyohhh fuyooohhhh ni leh ler beri kepuasan maksimum bila guna kan nanti.

No comments: