:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, February 12, 2010

MC sampai lebam

Hambekkk.. berderet MC aku! giler cemerlang aku MC awal2 tahun ni.... Mcm aku ckp N3 lepas kan, aku g klinik rabu tu. jumpa doktor nk mintak MC 3 Hari. slumber badak je.. kakakaahhhh.. berbaloi okeh!

Camne aku x sambung MC. Spital kasik MC sampai Selasa 9hb Feb je.. dekut tol.. aku lak dgn x de mood nk kerje, ngan malas2 manje... tu yg gigih aku pagi2 g klinik mintak MC. bukan beli okeh!

Ni MC mase aku sakit bbrp hari sebelum keguguran.. baik lak doktor ni bg aku mc. padahal aku g dah mlm dah. aku budget nk EL je. tp baik ati ok doktor ni.. i loike!

Ni plak MC 2 hari seminggu sebelum aku keguguran.. time ni saket mata.


Adeh... mcm2 saket la.. Lepas ni, aku harap aku x de la amik MC lagi.. ye la sgt tak baagus kan.. Doakan daku sihat sejahtera. insya'allah... amin.

No comments: