:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, February 18, 2010

Gadis & Bunga

Wahhhhh.. mak feeling2 gadis okeh! Ni nak story la kan... kan aku cuti 2 minggu. So Jumaat tu budak2 Admin Kuching call mintak address umah. ape jadah lak kan? Sabtu tgh aku relek2, admin dr kl lak kol tanya dah dpt bunge belum? pelik gak.. bunga Velentines ke nak anta kat aku?? Wah maklom la esoknyer tu kan Valentines.. mak feelng2 kejab eh. Balik dr Bekpes, mak aku ckp ada bunga org hantar lepas ko kuar td. huh??? B.U.N .G.A okeh...

Taraaa... owh.. bunga & buah... dr opis aku. eceh... patot la beriya nk anta kat umah. aku felik gak, nape nk anta umah, aku leh je collect kat opis aku masuk keje nanti rupanya anta benda alah n.. Nway... thank you yer!! Love it so much!!

Yes... aku mmg sgt WELL okeh. cuma aku leh jadik unwell kalo aku masuk kijer.. hahahah keji okeh! ni pon psg citer2 nk masuk next week... (lagi keji hinaaaa)


:: x ada kene mengena dgn cerita ::

No comments: