:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, February 18, 2010

Hari Pertama ke Ofis

Setelah berehat dengan jayanye selama 18 hari.. smlm aku kembali bekerja. ngeh..ngeh..ngeh.. risau siot, aku bygkan meja aku berlambak2 dokumen. hahahahhahaaaahalimahjonganggggg


Tarararakuchaaaaa
huh.. lega.. x byk benda atas meja aku.
Eh, ada kotak merah laaa

Owh... ada coklat pulak. Rupanya ex-collegues aku bg. dak despatch aku benti keje ujung bulan lepas.. bg aku coklat plak. mekaseh yer youuu.



Jempot makan cekelat

eh... ada penampau... Ang Pau la
TQ Simon !
Aku x tau nape addict sgt ngan Subway nih. aritu kuar2 je sepital, esok tu aku g mkn Subway.. MAse aku preggy aritu, semingu 2-3 kali aku dok mkn benda ni. rabak poket lah.. hahahah. tp tu kesan pembawakan budak, ni pulak kesan ape? Pembawakan tekak la jwbnyer....
Jempot makan u olls..

No comments: