:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, February 11, 2010

Jauh di mata, dekat di lappy

Teknologi dah canggihhhh! ape yg penting INTERNET CONNECTION... tu dia... dah cam gaya lesbo plak. nak citer2 kosong je. Aku ni x leh idup tanpa YM! FB pon sama! hahahah.. gigih tau aritu aku paksa somi aku bwk lappy kat ward, aku dpt on9 kejab YM. hahahahah. FB je x leh masuk time tu. everyone FB addicted dah skrg. Situ sana sini aku tgk org on FB. kadang kan.. mamat2 jambu, muka smart2 tu kan... dok lepak tempat yg ader wifi. ko tau ape derang buat??? KUTIP TANAMAN kat FARMVILLE okeh!!!!! aku dah jumpa byk kali! gelak2 aku tgk derang yg addict neh!



Malam2 pon selalu aku online cam biase. maklom la.. laki x de di sisi. pui... so, kalo rajin kami laki bini berwebcam jugak! maklom la jugak, time bercinta dulu x de la gaya camni. ngan kawan2 pon aku on webcam gak.. gmbr atas ni ngan roommate aku dulu.. memang ngam la ngan derang, walaupon aku kenal derang mase part 2. kamcing sampai skrg... best kan ada webcam ni, aritu aku on9 ngan zie brunei, dpt tgk sweet little Hana live dr brunei.. hihihi... ada sesape nk berwebcam ngan aku?? silakan... e_ellaine@yahoo.com

daaaaa......

No comments: