:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, February 9, 2010

Nostalgia' 84

hahahaha... ni la kekdahnyer kalo laki berjauhan.. ada je idea nk buat bahan kan.. tgh2 aku godek FB, leh lak ada org tag hubby aku... best gak dpt usha gmbr dia. maklom la laki aku ni x suka bergambar. aku yakin betul gambar yg aku bulatkan ni adalah gmbr dia mase umur 11 tahun iaitu pada tahun 1984, mase dia nk amik exam Penilaian Darjah 5. giler gaban old skool dah tu..

Meh aku close up gmbr hubby aku.. keh keh keh!!!

** Budak Sek Keb Gedangsa, Kuala Kubu Baru **

Tgk mata laki aku je aku dah tau ni dia mase kecik. dia kalo amik gambar susah nak senyumm.. so kalo korang tgk gmbr aku ngan dia yg dia tersenyum tu adalah di sebabkan bini diacubit2 dia suh senyumm.. keji ok!!


Jab.. Jab.. nak recall sket... Thn 84, aku baru berumur 2 tahun.. amboi laki aku dah berlarik kat padang ok, bini dia baru je pandai ckp (tu pon kalo x pelat la kan! :P).

No comments: