:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, November 24, 2011

EL lah pulok!

Dah ler smlm Mc, hari Jumaatnye sambung EL ye kawan2 ! heaven giler je… eh tak ni siyes. Malam tu kan aku g birthday kazen aku kat umah nenek, maybe perut lom sembuh aku g belasah makan satey, makan KFC makan mee, minum coke, minum sirap limau bagai… malam tu aku dah sendawa “masam” (busuk gilerrr!). dalam hati dah rase semacam!! Ahhh sudahhh

Betul tekaan aku, kul 1 [agi kot aku dah start check in kat toilet! Sampai ke subuh. Haa pagi tu senyummmmm tak perlu kata apa2, terus sms sedas kat boss aku cakap still tak sihat. Seyes mmg tak sihat. Kalau semalam tu aku just muntah je, kali ni muntah and cery berry! Tapi siang tu elok plak perut aku tuh. Masa lepak2 tgk Tv mak call ibu Aqil. Then aku Tanya leh tak jaga Aqil hari ni tak yah anta BB sit? Dia kata ok leh je amik Aqil.

Weehuuu… kul 12 aku g umah amik baby Aqil. Kemain lagi suka mudak motak niiii! Mak pon happy je dpt jumpa Aqil, Makselalu cakap rindu kat Aqil, tp depan ibu Aqil cakap aku la.. adik aku la yg rindu. Ces poyos lah mak!



Baru je sebulan Aqil dok ngan bbsit tp angin dah berubah, sampai tensi mummy ko aritu. Baru 3 bulan setengah tp lagak cam budak besar! Aku bagi susu elok2 pangku dia leh melonjak2 nak berdiri sambil nyusu! Tak ke geram.. elok2 golek2 kat tilam dia leh jerit2 mintak org pegang and layan dia bercakap. Suh tidur tak nak. Aihhhh #tarik-tarikrambut

Sejak duk umah bbsit, org tu tidurkan dia lam buai. Masakla nak membela dia skrg. Tepuk2 atas katil tak mo tidur. Yang tak bleh blah tu asik2 merengek aku nyanyi la lagu2 twinkle2 little star, baba black sheep, ABC . . sampai laaaaaa lagu “ada sekor anok tupaiiiiiii” !!!! ha kauuu! nasib tak sempat nyanyi... "wa timang wa timang landokkkkkk!!"

Adoiyaiiii la anak!! Hish nasib anak org, kalau anak mummy…mummy geget2 mudak motak neh!


Aqil @ 6 months - 6 kg!!

No comments: