:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, November 29, 2011

Jalan2 hari Sabtu

Heheeh… pantang ada duit lebih sikit, mula la otak tu ligat je kan? Sabtu lepas ke SOGO. Bwk makcik aku dr Singapore dtg sini sbb dia nak borong tudung kat Jalan TAR. Punya lah ramai rakyat jelata! Sogo ni aku mmg jarang nak jejak, kalau aku anta org Singapore dtg sini baru ler menjejak kaki kat sini. Pergi sana dah tgh hari so parking penuh so kami park kete kat Pertama Kompleks je. Tu pun jenuh memusing and at last ada gak ler rejeki 1 petak betul2 kat exit plak tu.


Terus makan sbb pagi tu aku tak breakpes so terus lunch. Pastu seret2 kaki tgk2. Sekali tgk handphone. Saje nak usha handphone baru tuk mak sbb handphone yg aku belikan dulu dia kata mcm tak berapa nak dengar. Handphone ni aku ada tgk kat brochure aritu. Ye lah cina kedai tu pon ckp skrg Nokia dah out dated. Haahhhh pi la lantak outdated ke mende. Sbb skrg keypad nokia dah cam blackberry. Sian mak aku terhegeh2 nak taip. Yang ni aku rase suai la ngan mak aku. Nokia C2 hadiah untuk mak. Mak sgt suka! Alhamdulillah.. kenaikan gaji pertama ni sepenuhnya untuk mak!


Lepas beli handphone, aku g SOGO. Ingat nak paw laki aku skincare or perfume. Tapi rase malas sbb ada lagi.. tak baik nak bazir2. Agak2 la nak paw laki tu.. ujung bulan depan roadtax kete nak di renew, nak bg duit belanja kat bini tersayang holiday ke China lagi.. *comolot sket B* . Kat Sogo, aku belikan mak teko je, sbb mak ngadu teko dia tersadung paip so retak. Aku plak beli pillow case kaler fink and beige, susah nak dpt pillow case plain. Tak tau la kalo korang senang jumpa. Aku susah benar nak dpt yg berkenan. Laki aku plak naik tkt 8 ada jualan gudang. Dia beli Polo Jeans 2 helai, pehtu paksa2 aku beli baju. Tapi aku pening nak pilih, sbb ramai sgt manusia.


Eh tetibe aku tak de idea nak ending da story,

ok, bye!

1 comment:

Fiza Nordin said...

Meroyan soping kat sogo tu...ramai sesaje rakyat jelate.... Tp i like bab2 meramaikan majelis neh....hekhekkk