:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, November 25, 2011

MC lagi hehehehe

Isnin aku MC lagi. Sebab… aku letih sgt sbb kan sakit perut ngan cery bery berlarutan tu. So g jumpa doktor clinic lain plak. Mmg perut aku masih byk “angin lagi. Tu apsal aku rase tak selesa. Kene makan bubur je. Buah, oats or nestum mmg tak di galakkan. Lepas g klinik amik mak ajak g Carrefour. Nak renew lesen kat Pejabat Pos.


Tiap kali MC, mesti manfaatkan dgn jayanya.. apelagiii SHOPPING!! Lepas lunch saje2 masuk kedai Bata. Survey2 kasut tuk berjalan. Tgk2 ada yg berkenan and kene ngan regenye. Mak pulak siang2 dah beli, pehtu beli size ngam2. Bila sumbat stoking dah ketat. Kasut pink tu pilihan pertama, round punya round terberkenan kasut kaler hitam tu. So dgn nafsu serakah yg ada, amik 2 sekali both size 9! So bila mak pakai dah macam motorboat, but bila dia pakai ngan stoking tebal mmg nampak padan sgt. Motip sgt nak kaler itam tu and bersungguh2 suh mak pinjam kasut aku sbb leh pakai wat g keje pasni. Mak aku tu bsing kalau aku beli kasut byk2, wut ever aku soka both kasut ni, sbb satu kaler PINK, satu kaler HITAM.



So persiapan untuk Trip ke Guilin, China almost done. Tinggal nak beli makanan, tukar duit and packing baju je nanti. Balik tu terus call Ee SURUH DIA BAYAR BALIK KASUT2 tuh! Kahhhhh… Ee ckp “hamboiiii cepatnye anta claim!!”. Kahhhhhh..

Happy Weekends u olsss! Salam Maal Hijrah!!

1 comment:

Unknown said...

huhu:) bestnye nak jenjalan! I loikke..
Jom terjah blog kiter!!