:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, November 30, 2011

Layan sampai lebamsss

Miahahahah… Semalam kan ramai giler meroyan sbbcerita CINTA ELYSA tetibe dig anti ngan perhimpunan UMNO. Meroyan semua org kat FB Land malam tadi. Ekekekek… dalam pada tu, sejak aku dah tak berapa nak sibuk ni, baru la aku dpt tgk rancangan tv puas2. Lucky la astro dah kene potong kalau tak aku lagi haru nak melayan semua channel. Just realize smlm super duper busy menhadap tv. Kahhh…

6.30pm – TV9 Upin Ipin
7.00pm – TV3 Tentang Dhia
8.30pm – TV9 Karma
9.00pm – Cinta Elysa
(tp malam td perhimpunan Umno)

Kronik kan? Kul 8.30 – 9.30pm tu layan Karma, Cinta Elysa kul 9.00 – 10.00pm bertukar2 channel. Hahahah.. nasib la laki aku mmg takde kat rumah. Kalau dia ada mmg bergaduh rebut2 tgk TV. Kat rumah aku ni, tv sorang satu, kecuali aku laki bini la share lam bilik. Hahahahha… mana la bill letrik ko tak melambung2! TV 4 bijik, lappy sorang satu, tab/ipad sorang satu, handphone lagi.. mau tak meletop2 bill letrik umah!







Layan sampai lebammmmm!!

No comments: