:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, November 11, 2011

Keguguran...rambut

Salam Jumaat Uolss...


Ramai di luar sana yg happy sbb of coz la kan hari ni hari jumaat, esok rehat cuti lalalallalaaa... Ada yg tunggu kelahiran anak, samada normal or C-sec kan. ada yg menikah tarikh ni. huiiii lenguh tangan tok kadi!


Aku plak ada masalah 11 helai rambut yg gugur... huhuhu... sebenarnya byk!! dalam seminggu baru aku pasan banyak helaian rambut atas katil . lelama naik risau lah! maunye tak risau. korang ada sugesstion tak? syampoo or minyak2 ke kan?


Kawan2 aku cakap sbb aku selalu blow rambut ngan hair dryer. Ee plak cakp sbb tukar2 shampoo. huhuhu... kalau tgk betul2 byk anak2 rambut tumbuh,. sama byk dgn rambut yang gugur tuh. naik risau.. ngadu ngan laki aku. dia ckp camni


"Itu petanda ayang dah kene pakai tudung!"


huhuhuuu.. meresap ke QALBUUUUUU !


BTW, hari ni 11.11.2011 adalah sweet birthday Kak Ai! and juga along abg iparku.. ngehhh ngehh ngehh! Happy birthdays uolsss!


Happy Weekend tuk uolsss jugeks!

No comments: