:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, January 27, 2012

Happy Friday!

Hello guys!

Assalamualaikum

Salam Jumaat! haihh dah Jumaat.. kejab jer kan? Dari awal tahun tu mmg busy memanjang, dalam pada busy tu sempat plak kan aku tetibe berholiday ke Vietnam awal2 tahun ni. hahahahha
Kelassss ko Mariaaaaaa!

Perkara yang aku palinggggg suka adalah bergambar! bila dah bergambar nak upload ke FB and nak catat perjalanan dalam blog ni adalah mengambil masa. maklom la line tak clear sgt kat opis ni. dgn busy buat report and presentation tak abis2. Kat rumah lagi laaa aku malas nak on lppy. lama giler aku tak hadap lappy kt umah. hadap tab lagi besh sbb sambil baring leh layan tab tu.

Draft tuk update trip kat HCM mmg dah siap sampai day 3. huhuhu... hopefully aku dapat la curik2 masa nak hapdet ke blog. eh ada ke kroang tunggu? ahhhh fedulik hape, ada ahkak kesah? tetap nak up story trip HCM tu jugak wat kenangan di masa hadapan. gitew!

ok la semua.. nak sambung wat report. later2 lagi kita citer eh! Happy weekend!

No comments: