:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, January 17, 2012

Pop Pop Corn!

Tadaaaaaaaa!
Haritu waktu exchibition, waktu break  gigih aku g KLCC nk beli popcorn Garret ni. pestime beli, before this trainee aku bwk valik dari Singapore. Ada one time tu Ayien tanya aku kt mana outlet ni, so kompiden jwb dkt concorse nearby maybank tu. Itew pun sbb trainee kasik tauk, kalo tak mmg kamek sik tauk! yg si pemberi tau baru pestime beli, yg bertanya... dah berkali2 g beli!

Memula nk beli Chicago Mix sbb nk flavour cheezy n caramel, tp abes caramel abes. So teringat aritu Ayien ckp almond pon sodap. Amek almond small ajer. RM 19.00 okeh.

Popcorn berperasaan almond

abis keje bukak lam kete. bg tau laki rege pop corn ni RM19.00. dia bising, Sbb packaging cemetot. aku diam je, lantak la duit aku laki gak. kahhhhh. sekali dia makan... "eh yang sedap gak pop corn ni. almond seketul2!". hahahah baru ko tau sbb ape bini mung ni spend mknn camtu nye rege!

Exchibition kat KL Convention Centre. Ee amik depan Aquaria tuh. pastu pusing balik masuk KLCC sbb bini dia nak makan kat Chillis. parking plak betul2 kat wing baru tu. naik keluar dr eskalator tu betul2 depan Garrett! baru la dia tau Garrett tu mmg jual pop corn yg sedap bangat tuh!

Puas ati gak la beli pop corn + almond ni. leh kata 60% almond ! puas kami makan almond. cuma pop corn tu giler manis kan? 2 hari baru abis... berbaloi la dgn harganya. but now seriusly aku terasa2 di tekak ni pop corn cheezy tuh!

Rabu ni start cuti, maybe leh la larik g KLCC jab. nak balik umah nenek sat, sbb nak amik Akim (my lil cousin) yg teringin nak minum air strawberry, strawberry salut coklat, and segala yg berunsur strawberry. haihh memacam la ko neh!

1 comment:

intandayani said...

wah ritu g OU nmpk org mkn ni..tp sgt mhl la harge die..klo xngidam sbb ngandung pendamkan jela..hehehe