:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, January 17, 2012

MC 2012

Morning yuolsss!

Hari ni aku MC. Smlm sakit kepala + masalah dgn travel agency for our trip to Guilin. Grhhhhh nak je aku simbah asid kat mamat yg arrange our trip. Sampai sakit hati, sakit kepala, sakit otak dan segalanya sakit lah.

So kepala sakit and this few days badan pun panas je, sakit2 sendi bagai better aku MC. Malu gak nak MC sbb aku niat thn ni tak mau byk2 MC. What to do kan?

Ok la.. Nak g clinic. Pastu nak g ambush travel agency nak mintak refund duit kitaorang. Giler apa org dah sette pymt 4 bulan lepas tuk RM1500 x 15 org, then smlm aku check it out yg trip kitorang Khamis ni kene tunda lagi? Mau aku tak melahar smlm? Cam haram kan!

Ok korang semua doakan pertarungan aku berjalan lancar. Aku ngan kazen aku g siasat apa masalah travel agency ni. Then dah dpt maklumat , kitorang nak g report kat Kementerian Pelancongan.

Jaga kau!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: