:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, January 12, 2012

KRR Red Day!

Salam u olss,

Lama tak update. busy sgt2!  tapi ni curik masa kejab. citer semalam la... Kelmarin aku ada baca kat blog Zura pasal KRR ada 50%. Tapi aku takde la plan nak joinkan diri sbb aku sejak tahun abru ni hari2 balik malam je.

Ptg semalam tu, BBM makcik aku tanya dia na balik ngan aku ke tak. dia kata nak g Times Square ngan kawan opis sbb nk ke KRR makan 50% tu.  aku ckp ok la, aku balik kul 7 nak siapkan keje. tup2 kul 6 lebih dia call ckp tak jadik g BTS sbb kawan2 dia kene standby. so aku ckp, takpe la sempat je kalau nak g KRR kat Jusco Au2 tuh.
Sampai je kat KRR Au2, haaa kawww... Tapi tak la ramai mana.. Lorong A kene beratur sampai amik order, dah dpt slip order beratur kat lorong B. giteww!  kami beratur dalam 10 minit camtu la.. masa nak dekat order aku call mak, mak ckp tak masak. terus ajak adik ngan mak join sekali. tunggu la dalam setengah jam camtu, cun2 mak sampai, kami dah dapat seat.

Kebetulan berbaju Merah!
Duduk je terus hidang muffin ngan air. elok gak, aku nak pitam berdiri beratur. 
mak pun  kene paksa pakai tudung merah! makcik aku bz je ngan BB!

atlast dpt gak my portion. ngam2 sejam dari beratur menunggu tuh! Alhamdulillahhhhh
Thank you KRR! total bill RM 65.65 ajork for 4 pax!

No comments: