:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, January 19, 2012

Packing!

Finally!

Dalam kecoh2 berperang dgn Travel Agency yg tutttt itew, alhamdulillah ada jugak rezeki untuk kami semua. Semalam Pak Ngah manage to get travel agency yg boleh uruskan perjalanan kami. Ye la org nk buat bisnes mesti la akan cuba sebaik mungkin kan? So kul 11mlm semalam Pak Ngah ckp dia dah deal dgn travel agency ke Ho Chi Minh, Vietnam. Dun worry dia dah biase guna TA ni, just terkene company vongok tu sbb mmg dah suratan 'nak terkena'. Alhamdulillah, kalau tak. .. Takde la kami terpergi

Vietnam kan? Semua ni urusan Allah.

Hohohorlicksssss! So makanye pg td patutnya aku cuti tp terpaksa masuk opis settlekan semua keje dulu. Balik terus zass ke money changer, beli travel charger 2 pin, beli mknn sket then balik packing baju. Tu pun mlm lepas Pak Ngah call terus aku buat laundry 2 trip. Walaupun hujan ptg td, sempat la kering baju2 aku tghari td.

Tadi call Mr Ee. . Patutnya dia balik and anta aku g airport. Tp dia kata tak ley balik sbb byk keje kt site. Aku ok jer, tp tetibe je rase nak nanges. Rase rinduuuuuuu! Ye la sebelum jalan tak pelok cium *sambil tgn seluk poket*. Eh harus la rinduuuu. Laki okeh! Dari Isnin haritu sampai la Ahad nanti baru jumpa. Lamaaaaaaa la kan sepanjang kawen ni, ni la pestime! Wakakaaaaa

Ok lahh nk tidur. Flight kul 9 nanti. Kul 6.30pg dh kene naik bas ke LCCT.


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: