:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, October 15, 2010

Dating @ 9.10.10

Tu diaaaa... lama x merenyeh kat luar, balas dendam kesumat. N3 lepas aku ada citer aku dah siap2 booked tiket kan? kita hanya merancang, tuhan menentukan. betul tak? baik punya kuar umah pagi2. pehtu g isi minyak dulu, pehtu erkk jalan jammed plak. sampai MV laki aku dan2 je ilang arah nk park kete. padahal baru kul 10.20am time tu. itu pon dh jauh menapak. pehtuuuuuuuuuuuuuu.... Laki aku ni x baik2 lagi GAOT dia tuuuu.. eii eiii eiii.... ko bygkan la menapak dr parking tu nk g GSC. selalu elok je park kuar2 terus kat GSC. tetiba plak hari nk tgk muvee leh dia park jauh. dgn kaki terdengkut2 tu, jalan pimpin2... geram mak nyahhhhhh.. aku sampai kat GSC tiket yg aku booked dah x valid. tp aku redah je amik seat depannn 2nd row.. mendongak ler tgk. sobb sobbb... (nangis sambil tgk magika sbb geram kat laki.)


Habis Magika, dgn x abis rajuk lagi berpimpin tgn g mkn kat Oasis. Sbb laki aku nk mkn portugese grill. org tua ni mmg x serik, kaki dah dengkut2 nk mkn sotong lagi. aku bg je. yg saket ko kan? bukan aku. tekak dia lepas la.. aku plak x tau nk mkn ape. mknn ntah ape2 je. byk mknn yg tekak aku kembang menengoknyer. at the end mkn nasi ayam claypot. mase order aku bygkan kerak nasik kat claypot tu garingggg. sekaliiiiiii.... HANGIT! makin hangat ati la aku kan.
Lepas makan next muvee JPBC2 kul 3.30pm, aku suh laki aku duduk di suatu sudut and aku plak g lari ke LG g pharmacy beli painkiller. Laki aku ni benornyer pg mase sampai tu dh sakit kaki, mase nk g GSC dah lalu phrmacy. aku nk beli painkiller, dia ckp x yah. mse tgk Magika, dok teradoi2. padan muka. elok la kan.. aku panas ati, dia sakit ati... har har har
Review: Magika sgt la best (walaupon tgk mendongok sampai sakit leher nok)... JPBC2 so so je.. kalo ada si SAM tu sure besttt... hohooo

Abis je muvee JPBC2, laki aku ajak mkn lagi.. gigih berjalan nk carik mkn. sbnrnye nk pujuk aku la tuuuu... sbb aku komplen mk mase lunch td. aku masih kenyang, laki aku yg big tummy ni mmg x kn cukup nyer mkn sikit2. jln punya jalan, carik punya caarik... dia suggest mkn kat LADAMERAH.. hehehehe... di sebabkan aku masih kenyang mkn nasik hangit, aku order corn & mashed potato je. EE mkn mende alah tu ape kebenda namanyer. nk komen chili's sini leh tak?? Ayam or daging kt sini served x brp best. taste out. ayam yg ee mkn tu keras. dulu aku mkn burger pon x best. outlet MV x besh la aku rase. KLCC the best! sekian.

No comments: