:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, October 22, 2010

Sekilo RM 4.00

Itu DUKONG. Sekilo RM4.00.. jgn kowang ingat aku sekilo RM4.00 plaks.. heheheh... eceli ni buah peberet aku. suka giler ngan buah ni. Tp kali ni aku pandang je. padahal park kete betul2 sebelah lorry brader ni.
Sbb ape aku x terkinja2 nk beli?? sbb 3 minggu lepas, aku ada mkn buah ni. pehtu jari jemari, tapak tgn semua gatal merenyam. bkn tanda2 nk kuar duit or dpt duit. tp merenyam nyer sampai kene rendam ngan air panas. eceli dulu pon kene gak, aku x tau sbb ape. tanya doktor, doktor ckp aku ada alahan.. lama dah kene.
Then mase tu baru aku tauuuuuuuuuuuuuu. aku x leh pegang buah2 dusun ni. bkn buah ni je, baru ni aku kupas kulit pisang pon dah merenyam2. huhuhu.. sungguh tuan puteri la kan. baru aku tau.. skrg aku x mkn, terus mati selera aku kat buah feveret aku. alahaiii....

1 comment:

nome said...

buah peberet aku tuh...apa lagi beb, kalau tekak ko tingin nak mkn...mintak tolong ee kopekkan...anje2 gitew...