:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, December 21, 2010

Apam yg sepatutnya gebus tp x gebus sgt.

Jumaat malam tu saje2 gatai nk buat apam ni. Dgn bahan x cukup.. main belasah je buat, keh3. hasilnyer seperti di bawah ni. Pes time buat, ok lah kan? Tu ler ropenyer.. tgh2 buat, blueberry tu yg hado saki baki je. Pehtu, aku buh coklat chips je ganti blueberry. Layan jugak.. maka siap la apam ni tepat jam 12mlm. Maka, aku nk tukar apam ni jadik APAM CINDERELLA leh??

APAM BlOSSOM

(*_*)

6 comments:

eLYies said...

amboi..rajin nak baking dah skang..jgn lupa besen yer..hahahha

Cik Pah said...

comel jugak apom ko nih..cantik kaler dia

ILA HAFIZ said...

ko x ajak aku yg gebus ni. tu pasal dia gebus sgt. hahaha
anyway good job beb..ada gak keinginan nak buat. aku nak buat tp aku lom beli pengukus baru.. hehe

nome said...

oklah nih...gebus apa...sure sedap di tekak

A.I said...

pandai gak kau buat apam blossom ni. kiut ooo..

Aellynn Darlene said...

hahahahah... dah last2 baru cantik. awal x pandai nk kaler2 apam ni. chaiyok gak laa...

Yies - ni bukan baking. ni kukus.
Cik Pah - cantek sbb FINK :D
Ila - cepat2 beli, leh buat tuk izz.
Nome - kene try algik kasik sharp skill menggbuskan apam ni.
K.ai - ko leh suh princess ko buat. comel2 jer pon.