:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, December 23, 2010

Futsal

Activiti: OUTDOOR FUTSAL
Tempat: Taman Tasik Dato' Keramat
Sabtu, 18 Dec 2010, 4.00 - 6 ptg
Peserta: Cucu + Cicit Nenek aku
+ Sedara + Sepupu + Pemain import dr Rusia
Ko tgk tu.. Rusia ni dok sibuk nak join gak
Tetibe je declare jadik kazen aku.
Awek dia pon nak join. kahkahkah...
Ni tempat riadah. FREE aje
Yg free pon malas nak workout, lagikan berbayar
eh, skrg kat Kenanga dah ada TRUE FITNESS!
macam mau join je!
True Fitness at PAvi tu pindah kat sini.
follow aku gak eh..
ishh.. malu i tawwww
Akim ye ye je bergaya full dress cam main bola
tp dok tepi belasah apam blossom aku
sambil tanya aku camne aku buat apam
sibuk la ko neh!
tp TQ sbb ko mmg hantu apam.
So, abis la apam blossom yg ahkak ko ni buat. syabas!
Para pemain yg macam2 peringkat umur. ada besar, ada tinggi, ada kecik. yg main dr umur paling muda 5 tahun, dan yg 'palinggggggg muda' laki aku kot! kahkahkah!! x pe lagi 3 tahun, semua dah nampak sama baya je nanti.
Para penontonnnnn.. bapak2, ibuk2 semuanyaaaaa
kahkahkah.. itu adalah team luar padang
waka waka team!

No comments: