:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, December 24, 2010

Happy Birthday My Dear

Happy Birthday to you
Happy Birthday to youu
Happy Birthday to my dear
Happy Birthday to youuuuuuuuu!!
HAPPY 37TH BIRTHDAY
TO MY LOVELY HUSBAND
MR EE

:: Gmbr zaman bujang ::

:: Celebrate Birthday ke 35 ::

hahahhaah... ape kejadah buh gambAr lama? ye la sbb x de gmbr birthday yg laTest. abis2. asik celebrete makan! makan! makan! So, esok plannyer ada la movie and makan jugak laa.. hahhaa.. x birthday pon sama je xtv tnyer. cuma feeling tu lain la sket kennn??

Hadiah Birthday?? adoiyaii.. bila la vendor nk anta neh?? kata this week, tp lom sampai2. hopefully hari ni la tibe eh. aku bukan je belikan untuk dia, tp untuk aku sekalik. kang aku belikan untuk dia je, dgn aku2 sekali meroyan, to be fair, hadiahkan untuk encek suami dan diri sendiri ye kawan2. thn lepas x de hadiah, tp kira hadiah untuk kami berdua adalah encek Forte tu la.. untuk 9 tahun kedepan . kahkahkah.. tu kata laki aku eh, bukan aku..

To my dear hubby..
Tq for E.v.e.r.y.t.h.i.n.g.S
(x leh mention semua, kang aku yg tersedu sedan!)
Itu je yg aku nk tulis kat sini... ahahahhaha...
Hadiah malam karang la eh... tettttttttttttt
XOXOXOXOXOXOXO

4 comments:

Mommy Prince said...

Mak tau
mak tau
mak tau
hadiah ape.
keh3

Nur Syafawati said...

apie beday ee..semoga berbahagia bersama isteri dan bakal2 anak nanti..ahaksss...37 dah ee eh..hurm..nampak mcm 27 je..ahaksss

Alyn Aellynn said...

Mommy PRince

Barang lom sampai la.. uhuks uhuks
tp esok nk g muvee ngan mkn kat Alexis je. dah booked Alexis. hehehhe .. harap2 brg sampai la hari ni.. tsk tsk

Alyn Aellynn said...

Sya - Tq for the wishes!!

27th?? OMG!! ko rabun dah ek? kahkahkah.. muda dlm gmbr yer.. tidak di alam realiti. kuikuikui