:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, December 1, 2010

Update mak

Smlm ptg jenguk mak. Alhamdulillah.. nampak mak sihat sket. Suara pond ah kuat. Keh3… Cuma masalah cery bery masih melanda. Mkn pon dah ok sket. Tp still mkn bubur je laa… Tgh hari smlm makcik2 aku dtg bwk mknn. Ada yg bawak nasik + sup sayur + ikan goring.. mak ngah aku plak bwk tomyam seafood dgn bubur… ptg tu kemain je semua dia nak. Aku dah budget2 nk bwk balik kot2 x yah masak . (mmg x masak punyer keh3). NAsib dia makan bubur, so ptg smlm dinner kat spital adalah nasik ayam. Laju je aku mkn.. keh3

Malam aku call mak, dia kata sakit perut. Nak memerut mega2. hummm.. sian gak. Tp nampak dia dah lalu nk makan tu. Kira ok la kan…

Kali ni doctor ckp, mak kene tahan lama sket, sbb nk pastikan dia betul2 fully recover. Sbb mase before kimo aritu, dia kan warded gak, tp sbb dia warded kat spital yg bukan sepatutnya.. so x recover sepenuhnya la..

Apepun. Cycle kimo sebanyak 6 kali dah settle. Lepas ni kene buat 15 kali radioterapi setiap ahri selama 3 minggu berturut2/ Harap2 kesihatan mak terus baik lepas ni. Insya’allah.

Terima kasih atas doa dan kata2 semangat korang semua. Semoga Allah merahmati kehidupan kita semua.

Sayang kowang! Muaahhhsssss!!

Next: esok try upload gmbr mak terkini k.

1 comment:

Arin Mansor said...

Alhamdulillah. beransur dah..lega skit dengar.
moga lebih sihat dan sihat.. amin