:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, December 29, 2010

Dah Setahunnn (^_^)

Yeahhh... dah setahun!!
Nampak cam kilat je kan? dari jauhhhh... cuba ko dekat2, leh buat MURAL okeh! sebelah parking aku ni tgh buat construction, so x guna je ko kilatkan kete berdebu sesadooo! kalo on the road org jeling2 kat kete aku. mesti derang kata "ya rabbii.. pompuan ni. kotor nyer kete kooo!". ye aku perasan camtu, sbb aku suka toleh kete org cam tu gak. hihihi... tp di sebab kan ko smlm berusia setahun aku g anta cuci kat kedai "CARS" RM15 okeh! (x pe sbb dah 3 weeks x cuci :P) . x pe2, next week aku dah dpt parking dlm opis aku neh,. so ko x akan kene ujan panas lagi pas neh. hazabbb okeh jaga kete kaler itam!
See?? Mileage aku baru je 13,780km. kalo x de jalan2 ke JB, Melaka, PD, Seremban, Telok Intan bagai tuh.. kompem mileage aku less than 10,000km kan? hahahahah...
Roadtax + Insurance + Windscreen = RM1,800
aku mmg janji ngan laki aku, tiap ujung tahun aku akan cover RM1,000 ajer. yg lain ko byr ler bang .. hahhahah.. dekut nyer bini! bulan2 dah byrkan keta, isikan minyak.. roadtax pon nk bg RM1,000 je eh? kahkahkah.. tp aku kasik duit tu kat dia, dia bg balik suh aku shopping. adoiyai laki aku neh.
Mak tolong tampalkan ptg smlm. aku mmg x reti. mak kutuk2 aku lagi.. maklom la org 1st time ada kete, No! No! No! ni kete bukan nama saya, nama laki saya.. saya tukang pakai ajer....
Sekian.. jom g makan steamboat!

No comments: