:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, November 29, 2010

Belated Eid Adha

s

Boleh?? belated kooooo. mood nkraya adalah sgt x rase. Sbb ?? sbb minggu raya tu aku bz nk pindah opis. dah ;a sebelum tu mak aku masuk spital lagi. rase erus nk jadik wonderwomen.
pagi raya tu... aku jerit2... " makkkkkk.... x nak rayaaaa!!!! penattttt!!!! nk tidu je leh tak?? x mo rayaaaa!!! nk tidu je hari niiii" ...kekekkeek... sengal tol pompuan ni meroyan pagi raya. seriyes beb. mmg penat. bila otak bekerja, bdan pon leh jadik penat. tp kalo badan penat,otak x de effect on... eh mne teori ni? ekekkeke
yeye je x mo raya kan?? sarung baju raya terus la feeing raya mareyyyy. thn ni mak jon buat ibadah korban. pagi raya tu mak g surau tgk lembu dia. tp x tunggu sbb mak x brp sihat sgt. lepas zuhur baru dtg balik amik bhgn dia dlm 2 kg camtu.
alhamdulillah... rezeki thn ni. rumah aku mmg jarang dpt daging korban ni. ada kami terima, x de pon x kisah. al kisahnyer, lepas braya umah nenek aku pon merayap raya umah pak ngah aku sbb nk jumpa esya bum bum. sekali pak ngah balik bwk byk daging korban... dia bg aku sebungkus.. senyum lebar akuuuu... maklom la, rezeki x sangka2. balik tu plak, mase aku park kete, ada jiran aku bg lagi sebungkus... alhamdulillahhhh... rejeki tahun ni.

1 comment:

ILA HAFIZ said...

ha apa lg wat pie la cam tahun lepas. kita bergather umah besen ko.