:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, November 4, 2010

Demam+Batuk+Selsema=MC

Plan untuk MC adaalah berjayaaaaaaaaaaaaa!!!

Ini betul2 plan punyer. hehehhe... idaklaaa.. eceli aku mmg x sihat since hari Selasa tu lagi. Tp sbb nk siapkan month end report, mengigih la dtg opis. Plus urusan2 pemindahan opis ke opis satu lagi tu. So sgt la mak kebizian hamat.

Rabu tu dah siap2 kan report, siapkan ape2 yg perlu, siap2 meeting, siap2 buat ape yg patut... haa.... Baru la aman aku nk MC. keh3. tp pagi tu kemain tul selsema + batuk aku ni . Demam dah kebah, yg batuk ngan selsema tu je la...

sampai klinik, doktor baru je tanya...

Dr. Ros: "sakit ape?"
Aku: "eceli dr. sy dah x sihat sejak selasa tuuu"
Dr. Ros: "allahhhh... dgr suara pon dah tau. x leh g keje ni."

keh3. laju je taw doktor ni. sungguh memahami.. ni yg i nak click button "LIKE" ni. haahahhaa... So, dpt Mc, dpt ubat yg lepas makan terus zzzzzzzzzzzzzz.

Happy dapat MC, Happy Deepavali lerrrr!!!!

1 comment:

Lyana Mansor said...

haishhh..kalo batok selsema memang serabut..kalo aku dah leh kene asthma ni...