:: Mr & Mrs Ee ::

Sunday, November 14, 2010

Grade ‘A’ ajerrrr

Aku nk share sket la.. dlm kehidupan kita sehari2 ni kan. Ada mcm ragam manusia ni. Salah satu citer nk aku share kan pasal makcik yg tolong bela mak aku kat spital. Alahai.. makcik ni mmg baik. Tp asik dia la yg “A”! mcm citer cerekarama kat Tv3 mlm tadi

Antara dialog makcik ni yg x leh blah

Makcik: anak awak dtg naik ape?
Mak aku: dia drive.
Makcik: dia drive kete ape?
Mak aku: laki dia belikan kereta Naza Kia
Makcik: ooo anak saya ada 3 bijik kereta Naza Kia
Mak aku: oo anak akak yg pompuan tu dtg drive la yea?
Makcik: tak la.. dia naik teksi


(kete 3 bijik tp dg naik teksi)

----------------------------------------------------------

Makcik: comelnyer anak artis ni
Aku: a’ah comelkan anak dia?
Makcik: Dia ni beranak kat prince court
Aku: aah. Anak sulung dia yg meninggal aritu pon kat situ
Makcik: ko tau tak hospital prince court tu mahal tau. Artis2 , datok datin, sultan2 je pergi situ.
Aku: a’ah.. menantu makcik nurse ke kat situ?
Makcik: x la.. dia tukang amik2 nama jer


(ish.. poyo tul makcik ni)

---------------------------------------------------------

Makcik: ni la adik. anak makcik yg belajar kat universiti tu
(sambil salam2 ngan kami. tp anak dia bagus, diam je)
Makcik: adik ni tgh amik degree. lepas ni sambung master , sambung PHD

(ish poyo.. sampai andartu la anak ko makcik kalo sambung terus ke PHD)

5 comments:

Lyana Mansor said...

hahahaa...memang ni realiti kan alyn..memang ade jenis orang die jek nak menang...die jek yg paling bagus dll....huhuhuhuhu...sampai sanggup menipu..takmo kalah ngan orang lain...

Ciklinn said...

wakakkakaa makcik tu sebijik arman bin nabil

Mizz_Ila said...

hahahahaha... tu macam makcik2 aku. anak dia je yang HEBATTTT!

eLYies said...

layan je la..hahahaha...kalah cite nabil tu..kahhhhhhhhh

Syafa said...

wat x tau je la dgn makcik tu..dia nak up biar dia up..tapi kalau dah ari2 nak up..semak gak pale otak kite yg mendgr ni kan?kahhh