:: Mr & Mrs Ee ::

Saturday, November 13, 2010

Terima Kasih semua

Salam semua.
hari ni update kejab dr office. smlm ambil EL memandangkan keadaan mak yg x berapa ok. Terima kasih kepada yg sudi membaca luahan aku smlm. mmg sebak untuk di kongsikan. tiap kali aku ulang baca entry yg lepas, aku menangis lagi. benar2 menyentuh perasaan.
Smlm siangyer, mak nampak ok. dia bgn masak bubur kosong dgn sup sayur. aku bairkan dia masak, sbb ikut ape yg dia bygkan. kami mkn sendiri2. alhamdulillah, mak boleh mkn bubur nasik dgn sup sayur. cery bery masih algi tp x sekerab subuh sebelumnya.
Malam tadi mak maasih makan bubur dgn sup. kami makan satay. dapat jugak mak abiskan secucuk sate ayam. malam tu aku tidur awal dari mak. siangnyer dr jam 4.00am aku terjaga dan kemas sebuah rumah langsung tetidur awal. hehehehhe...
Kul 6.30am aku bangun terus meluru bilik mak. alhamdulillah.. mak tidur lena rupanya. dia bgn mase subuh tu dan sambung tidur. pagi ni mak nampak ok. dia dah bgn dan masak untuk dia makan. bkn aku x mo masak untuk dia, tp dlm fikiran dia tu, dia ada "RASA" ape yg dia nak. so ikut cuitarasa dia.
hari ni aku kat opis. next friday last aku kat menara standard chartered. dalam keadaan mak x sihat ni, aku agak kelam kabut. ye la saat2 akhir kat siini macam2 nak kene settle kan. hopefully this week mak sihat la hendaknyer.

No comments: