:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, January 4, 2011

Naya jerr!

Aku ada habit letak spec mata rata-rata! Kalau main blackberry or tgk tv kat bilik aku mesti bukak spec and letak tepi. tp mesti tak ingat pastu, cam biase senget benget cermin mata. aku x pakai lens sbb takut. aku kawena ritu tu pon rabun babun okeh! konfiden je bersanding x pakai spec, maklom la pegang2 tgn kan? hikhik! ko jgn x tau time nikah kene baca dokumen yg tok kadi bg terasa2 aku nk baca. hahahahah.. mengong!

Dok ralit main gamne kat hp, nak bgm bunyil spec. ingat masih selamat.. sekaliiiiiiiiii... pecah 3 blah kiri! sengal oke! ko nak pecah pon agak2 laaaa weeiiii!! mentang2 esoknyer (3.1.2011) dah leh update ASB ko saje je nak paw dividen ASB aku kan? owh.. tp x pe. aku redha je, sbb elok gak pecah time ada duit and aku leh buat cermin mata baru! hehheehe

Tara!!! Wajah baru 2011. aku sebenarnye x suka ada frame, aku suka rimless.. sekali terus insap! 1st time cermin aku jahanam sebegitu rhoperrr! dannnnnn.... di sebabkan spec ni pecah pada mlm ahad tu, makanyaaaaa.. ISNIN aku emergency leave sbb nk wat cermin mata. yippie!!! (jahanam rekod kedatangan aku :P)

1 comment:

eLYies said...

ko nampak lagi CUN besen ngan spec mata baru!!!!

takpe..spec tu tau owner dia tengah MASYUKKKKKKKK