:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, January 6, 2011

Rase mcm2!

Tadi mase balik terasa2 kat tekak ni.. Terasa nk baking! Rase nk baking cheese tart la.. Nk buat blackpepper beef pie la.. chicken pie laa.. Nk baking choc moist la.. Nak buat cuppies la.. Yg paling x bley blah cam nk meleleh air liur nk mkn carrot cake time2 drive balik tadi! Dush! Dush! Dush!

Peel aku kebelakangan ni kalo aku tingin kan sesuatu aku lebey prefer masak sendiri. Hahahah.. Tiba la mood rajin maiiii. Kalo malas, diam2 sudahhhhh... Sabtu ni nk g bakery la nk beli brg tuk baking. Sabtu gak aku nk uli budak masham ni. Tu pon kalo ibu dia jadik anta laaa..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Azalina M.Salleh said...

bagus... rajin2 masak.. nnti ku tolong makankan...

Lyana said...

same lah alyn..aku sejak2 baking membaking ni aku kalo nak makan kek masak sendiri jek..(kecuali dah terdesak ank sgt2 cam sr tu)

sebabnye,,kalo tgk kek kat kedai2 kek tu automatik dalam otakaku pk, bile dorang buat bake kak nie..bile expired..bersih ke tangan...ape dorang boh dalam...haishhh macam2 r pk..was2 segala..hikhikhik