:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, January 25, 2011

Rejeki.. Alhamdulillah

Ingat N3 yg "Puan N" sedekah kat aku RM700 2 bulan lepas? Baru ni beliau ada hubungi aku lagi dan... Sekali lagi RM1,000.. Alhamdulillah. Rezeki yg x di sangka. Mmg bulan ni aku ada sedikit masalah kewangan (akibat terHover spend!!).. Dtg plak rezeki x di sangka!

Mulanya aku menolak. Tp dia kata dia nk bersedekah. Dan aku ambil dgn hati yg terbuka. Dan duit tu aku sedekahkan pada mak dan insan2 yg selayaknye. Sebahagian belanja makan sanak saudara.

Dan semalam.. Ee kasik aku SGD100... Rabu lepas dia g singapore. Tp dia x tukar duit pon. Kakak dia kasik. Tp dia x belanja pon, so duit kasik aku. Heheheh syiok! Rezeki lagi. Syukrannnn!

Itu USD100 baki dr USD1,000 abg ipar aku kasik sblm kawen dulu.! Simpan wat kenangan. (Mcm la mampu nk g oversea kan?!). Sebenarnye dh byk kali nk jual duit ni , tp masih elok tersimpan. Heheheh.. Kalo tukar skrg pon dpt rm300 je camtu. Kalo leh simpan la kan? Kalo sosak kito sesah jeeeee..

*Syukur Alhamdulillah*


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

wah besh nye dpt ongkos banyak2

nome said...

rejeki! rejeki! alhamdulillah...