:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, January 7, 2011

Itulah Mum!

Salam Pagi Jumaat semua!
Aku x de tujuan nak aibkan mak aku. sekadar berkongsi pengalaman. ini lah keadaan mak sekarang. Rambut mak mula gugur selepas kimo kali ke 2. kira2 pertengahan puasa yg lalu. Gamabr kat bawah ni, menunjukkan rambut mak yg mula tumbuh berbanding beberapa bulan lalu. ini la perubahan ketara fizikal yg mak alami.

Selain rambut gugur, kuku mak pon jadik lebam cam ni. tp kalo korang tgk, ada pergerakan pada pangkal kuku tu seperti nk tumbuh baru. perubahan tu berlaku sejak mak buat rawatan kat Ceragem tu. alhamdulillah nampak mak ada perubahan.

oh yea.. kelmarin mak dah start rawatan Radiotherapi kat HKL. Rawatan ni selama 15 hari berturut2 kecuali sabtu ahad coti la kan.... anak2 x teman pon. alhamdulillah setakat ni x de ape la.. mak leh memandu pergi dan balik sendiri. Mudah-mudahan semangat mak kuat meniti hari2 berikutnya. Insya'allah.

11 comments:

Lyana said...

kuatnye mak ko alyn..

arwah mak aku mase wat radioterapi sgt2 tak larat...

takpe makcik..caiyok2! u can do it...ajaja fighting.!

eLYies said...

huwaaaaa...sedihnya tengok mak ko besen...harap mak ko pulih cepat..amin

eLYies said...

huwaaaaa...sedihnya tengok mak ko besen...harap mak ko pulih cepat..amin

A.I said...

alahai :(
mmg itulah efek kimo kan..adoi..
semoga auntie cepat2 sembuh & sihat.

Azalina M.Salleh said...

insyaallah bila kuat semangat penyakit akan hilang.. semoga makcik kuat semangat utk mengharungi ujian hidup...

Mama Herda said...

aku doakn yg terbaekkk utk kesihatan mak ko alynn..setiap penyakit ada ubatnye..

ILA HAFIZ said...

semoga makcik terus tabah :)

ILA HAFIZ said...

semoga makcik cepat pulih.

ayien78 said...

alynn... sebak hati tgk tapi sure lagi sedih yg mengalami nyer i.e mak alynn.. org cakap ...bila buat kimo seluruh bdn rasa panas sentiasa... Moga mak alynn sembuh kelak...amin

erienz said...

salam kenal...kuatnye mak awak...moga cepat sembuh...

nome said...

semoga mak ko cepat2 recover...cian plak aku tgk rambut dia yg gugur tuh...mak ko mmg kuat and tabah...