:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, January 24, 2011

From Kemaman wif Luv

Good Morning peeps!

Bersiaran dr Kemaman. Heheheh.. Semalam bertolak dr KL kul 5ptg dan tiba di Cherating jam 8mlm (setelah puas berkonfrantasi ngan laki aku). Kahhhh.. X paham aku mamat ni. Pagi Sabtu kata nk servis kete dia, tp sibuk nk g mancing. Pehtu x sempat. Kecek nk pki kete aku siap ajak aku g sini. Ok mak hepi guling2.

Pehtu mlm ckp nk gerak kul 10pagi esok. Esok aku kejut buat2 kejung x mau bgn plak.tapi bgn gak, bgn bekpes pehtu sambung verkerohhhh. Hangin aku. Pehtu kejut kan lagi sampai sepak2 bontot dia suh bgn ( sepak manje je nok ) . Terpaksa jadi durhaka kejab. Kul 2 dia bgn, leh plak g gunting rambut plak.

Grhhhh.. Aku dah tensi. Terus aku chiow g opis ngan mak & adik aku anta hamper CNY yg penuh lam kete tu. (Sbb aku adalah EL arini :P ).. At the end kul 5pm baru gerak dr KL.

Tensi okeh! Sampai Cherating kul 8. Benti mkn dulu, try call hotel. Dpt check in Holiday Villa RM120nett. Ok sesangat! Sbb nk tidur je pon. Melepas aku nk feeling2 sunset kat Cherating. Dan pagi td kul 7.15am dh check out. X dan nak snap situ sana sini. Mana nk snap, check in gelap check out pon gelap. Now br lepas bekpes, dan dh sampai branch Ingress kat kemaman. Hujan u olsss. Tidur lagi beshh!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: