:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, January 12, 2011

Kala Malam Bulan Mengambang, Hantu Kak Limah pon tau balik ghumah

Panjang giler tajuk. Tapi x de kene mengena pon ngan entry aku. Saje nak kasik korang click blog aku walaupon x de iklan nuff untuk kowang kelik. Benarnyer camni… bak kata Husin gemalai.. Cer Citer Cer Citer… hahahah.. mangkuk hayun tul intro aku neh.

I cerita tgh malam sabtu malam minggu yg lalu. Lepas Esya balik aku pon dah tersengguk2. kekonon penat la kan? Hahahah.. pehtu dok ding dong nk g downtown. Dok layan Cinta Buta kat Tv3, mak tertidur nyah.. tup2 dah berita nightline. Terus aku bgn siap2, kejut hubby aku yg tertidur, kjut adik aku yg tertidur gak tu siap2 g downtown. Gigih je ko bgn nk g downtown. Pusing punye pusing x de parking k. kali ke 4 tawaf, baru dpt. Nasib dapat depan2 lagik, kalo x kompem aku sentap!

Jalan2 di downtown cam org ngigau kekdahnyer. Mane tak nyer.. aku pon x tau ape yg aku tgk. Sbb mata bukak pon manje2 je. Laki aku dok carik org kirim getah/cover blackberry kawan opis dia. Tp x jadik beli. SEBAB? Sbb cekik darah ok! Kurang pon x mo. Ko nygkan kat Carrefour aku leh dpt RM15, kat downtown RM18. nk mintak kurang x bleyyyhhhhh. Dah.. dah.. jom balik. Adik aku dok carik mende ntah. Dia ni pon letih nak layan. Pusing 37 tapak downtown belum tentu dia beli. Malas nk layan.. aku dpt rembat hanger tudung je. Tu pon RM10 rege LELONG kononnnn. Walhal kat Pasar Jumaat RM8 je. Beli je la, kang kategori buang mase ajer kalo g and balik ngan tgn kosong kan?

Balik kekonon laki aku nak paw aku Mc’D tp aku buat boh layan jer.. dia ajak g Taman Bunga Raya. Tapi bukan g Malis la.. ko tgk giler ramai manushia mau makan time2 camni, derang ni sahur ke hape? (eh aku pon samer gaks)

kami makan kedai depan sket. Kedai ape ntah namanyer. Ada jual western food. So layan kan je... menu atas ni Ee ngan adik punyer namanye BURGER KAWEN (burger ayam + daging + pecah telur atas tu + fries + then tuang kuah black peper + sos cili + mayonis) sedapppp gilerrrr ooooohhhhhh (leh je buat kat umah, tapi malashhh!!)..

ini saya yang punya!

mushroom soup + garlic bread + air teh tarik kurang manes


Sampai umah 3.00am. Selamat malam sayang!

2 comments:

Syafa said...

oleh ituu..jomm ke pasar jumaat je lepas ni..x yah gi dah downtown itu..cekik darah..kahhh

Mama Herda said...

sedapnyeeeee berger kawen tu weiiiiiiiiiiiii!!!