:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, January 13, 2011

Yg Pertama utk 2011

Tu dia… wishlist pertama 2011! Welcome new oven! Kah.. cam jer rajin baking kan? X pe.. x pe.. lelama rajin la.. Oven lama yg dah berbelas tahun tu elok lagi, Cuma pembakar atas tu kurang panas. Tu je alasan tuk ganti baru, oven lama tu baru je setahun betul2 berjasa, sbb sebelum ni duduk dlm kotak je. Mak aku beli, x guna2. tu yg berusia berbelas thn tu. Ater dulu2 org ada mak aku pon nak ade. Org beli oven, dia beli oven gak. Org beli mixer, dia pon beli. Bila aku dah besar aku je yg buat2 cam pandai baking ni. Mak aku pon sblm sakit dulu dok sibuk menjahit, so mane la ada masa nk baking2.


Tp ko x tau.. ini beef pie dia la yg semangat kerjakan. Dalam sibuk2 dok buat radioterapi tu, gigih je dok buat beef pie. Kelmarin g kedai bakery, dia dok usha2 acuan semperit. Jaga-jaga cik salmah, mak aku nak buat semperit sedap giler ihsan resepi ILA GEBUS. Syabas mak!

2 comments:

Lyana said...

waa pasni alyn pun rajin baking..kekekke

ILA HAFIZ said...

hahahaha ..makcik.. buatkan sebalang utk ila :)